KVALITETS-sjekken

mystery_shopping

Med bakgrunn i vår mangeårige erfaring med klassifisering av hoteller tilbyr NHK en gjesteopplevelse-tjeneste, eller en såkalt «mystery guest».

Vår gjesteopplevelse-tjeneste hjelper deg å se din drift gjennom øynene til dine gjester, og forbedre ytelsen ved å evaluere områder som kundeservice, produktkunnskap, hjelpsomhet, høflighet og salg.

Vår konsulent vil besøke hotellet som vanlig gjest, og undersøke og identifisere styrker og svakheter ved hjelp av en rekke forhåndsdefinerte kriterier. Kriteriene er tilpasset gjeldende hotellklassifiseringsregler, men kan også suppleres med spesielle områder som du har identifisert.

Du får en detaljert rapport om funnene, og et sett av anbefalinger for videre oppfølging. Prisen avhenger av oppdragets omfang og avtales i forkant.

Gjesteopplevelsen av hotellet scores for hver avdeling, fra den første henvendelsen til utsjekking og omfatter følgende punkter:

  • Henvendelser
  • Responstid
  • Reservasjon
  • Ankomst
  • Innsjekking
  • Gjesterom
  • Fellesrom
  • Bar (er)
  • Lunsj og middag
  • Frokost